Om køreskolen

Hos Nygaards Køreskole tilbyder vi kørekort til bil (kat B).

Vores teorilokaler ligger på følgende adresser:

- Hovedgaden 35b, 4140 Borup, lige ved skolen.

- Ejbovej 61c, 4632 Bjæverskov som er lige ved busstoppestedet.

- Nørre boulevard 50, 4600 Køge (F24 tankstation)

Vi sikrer dig god og inddragende undervisning, og der lægges fokus på den personlige undervisning på små hold. Vi tilbyder et forløb, hvor der fokuseres på den enkelte elevs læring.

Hos Nygaards Køreskole tager det typisk ca. 12-15 uger at tage et kørekort.

Lovpakken inkluderer alle lektioner du skal have i teori og praksis: 29 lektioner i teorilokalet, 16 kørelektioner på vej, 4 lektioner ved manøvrekørsel og 4 lektioner på køreteknisk anlæg. Der kan dog være behov for flere lektioner, og dette har en mer-omkostning for dig som elev. Yderligere omkostninger ses ved praktisk info.

Vi har fokus på kvalitet

Vi ønsker at fremme færdselssikkerheden, dette gælder både for vores elever samt medtrafikanter. Derfor er vores undervisningsmateriale i høj kvalitet og bilen er altid 100% køreklar og i tip top stand.

Vælg os som din Køreskole

Vi glæder os til at hjælpe dig til at blive en dygtig bilist. Vi lægger stor vægt på, at du som elev får en tryg og god oplevelse, når du skal tage kørekort. Hvis du ønsker at tage kørekort hos os, så kan du tilmelde dig her på siden. Du er også velkommen til at kontakte os på tlf. 50 21 00 00.

Nygaards Køreskole har samarbejde med :